petak, 25. listopada 2013.

Spremni za inspiraciju?


Kultni je Papa’s Bar Karlovac jedan od domaćina Juliusove promocije; već ove subote u srcu grada isprobajte Tanzaniu, a tijekom tjedna čitajte postove koji će popratiti petotjedno događanje!





 
Julius Meinl - sinonim za tradiciju, iskustvo i proizvode vrhunske kvalitete.


Tvrtka iza svjetski poznatog branda i imena organizira petotjednu promociju JULIUS MEINL SINGLE ORIGIN 100% ARABICA KAVE pod nazivomARABICA 100 % INSPIRACIJA”


Kroz 5 tjedana u 9 ekskluzivnih lokala u 7 gradova u Hrvatskoj:

Linea caffe bar, Zagreb

Caffe de Paris, Zagreb

Indigo caffe bar, Zagreb

Trica caffe bar, Osijek

Fluid bar, Sisak

Papa's bar, Karlovac

Mystique Club, Rijeka

Split caffe bar, Split

Festival caffe bar, Dubrovnik
 
  
U periodu od 26.10. – 29.11. u navedenih 9 lokala posjetitelji će imati jedinstvenu priliku probati 5 vrsta Julius Meinl Single Origin 100% arabica kave: Tanzania, Costa Rica, Guatemala, Kenya i Ethiopia.


Svaki će gost moći uživati u posebnom iskustvu koje pruža harmonija okusa i aroma ove jedinstvene zbirke kava načinjene s posebnom pažnjom i tradicionalnom, usavršenom recepturom.

Posebno sporo prženje, srednje jačine sa stručnim potpisom, ovim kavama daje prekrasno smeđu boju i nježno opušta razne arome koje svako zrno brižno čuva.


Posjetite jedan od ovih 9 lokala u idućih 5 tjedana. 

Educirano osoblje ispričati će vam posebnu priču o svakoj kavi koja se taj tjedan nudi. O kavama možete pročitati i u zanimljivim knjigama „Sabrana djela Julius Mein“ koja se nalaze na stolovima ili na slikarskom platnu, postavljenom na štafelaju ispred vašeg omiljenog lokala.


 




 Julius Meinl za goste je ostavio i prazne stranice u knjigama i veseli se komentarima, stihovima i crtežima koje ćete tamo ostaviti, jer Julius Meinl inspirira pjesnike i umjetnike od 1862. godine.
Dođite, inspirirajte i budite inspirirani uz ovaj jedinstveni Julius Meinl espresso.

O tvrtki Julius Meinl u Hrvatskoj:



Ime Julius Meinl i njegov zaštitni znak - dječak s fesom na glavi - u Hrvatskoj su dobro poznati. Prva je Meinl trgovina otvorena 1862. godine u Beču, a prva je zagrebačka prodavaonica svoja vrata kupcima otvorila 1905. na Jelačić placu. Do 1939. tvrtka diljem Hrvatske vodi 28 prodavaonica u kojima se prodaju kava, čaj, rum, ulje, kakao, vino, šećer, džemovi, čokolade, keksi, praline i mnogi drugi ekskluzivni delikatesni proizvodi. 1921. u Vodnikovoj je ulici u Zagrebu otvoren središnji proizvodni pogon za cijelu regiju. Početkom 1942. godine on se zatvara i Julius Meinl odlazi iz Hrvatske.


Tvrtka se na hrvatsko tržište vraća 2006. godine. Uz Julius Meinl sada su tu i ostale robne marke iz portfelja - Bonfanti, Cremcaffe' i Caffe' del Moro.


2012. godine Julius Meinl slavi 150.-u godišnjicu i tim povodom održava veliku manifestaciju na glavnom zagrebačkom trgu, 1. rujna, ulazeći u Guinessovu knjigu rekorda s najvećim cappuccinom na svijetu.


2013. godine Julius Meinl prerasta u vodećeg igrača na HoReCa tržištu sa oko 30 % tržišnog udjela.




Nema komentara:

Objavi komentar