Kultni je Papa’s Bar Karlovac jedan od domaćina Juliusove promocije; već ove subote u srcu grada isprobajte Tanzaniu, a tijekom tjedna čitajte postove koji će popratiti petotjedno događanje!
Julius
Meinl - sinonim za tradiciju, iskustvo i
proizvode vrhunske kvalitete.
Tvrtka iza
svjetski poznatog branda i imena organizira petotjednu promociju JULIUS MEINL SINGLE
ORIGIN 100% ARABICA KAVE pod nazivom “ARABICA
100 % INSPIRACIJA”
Kroz 5 tjedana u 9 ekskluzivnih lokala u 7 gradova u
Hrvatskoj:
Linea caffe bar, Zagreb
Caffe de Paris, Zagreb
Indigo caffe bar, Zagreb
Trica caffe bar, Osijek
Fluid bar, Sisak
Papa's bar, Karlovac
Mystique Club, Rijeka
Split caffe bar, Split
Festival caffe bar, Dubrovnik
Caffe de Paris, Zagreb
Indigo caffe bar, Zagreb
Trica caffe bar, Osijek
Fluid bar, Sisak
Papa's bar, Karlovac
Mystique Club, Rijeka
Split caffe bar, Split
Festival caffe bar, Dubrovnik
Svaki će gost moći uživati u posebnom iskustvu koje pruža
harmonija okusa i aroma ove jedinstvene zbirke kava načinjene s posebnom
pažnjom i tradicionalnom, usavršenom recepturom.
Posebno
sporo prženje, srednje jačine sa stručnim potpisom, ovim kavama daje prekrasno
smeđu boju i nježno opušta razne arome koje svako zrno brižno čuva.
Posjetite jedan od ovih 9 lokala u idućih 5 tjedana.
Educirano osoblje ispričati će vam posebnu priču o svakoj kavi koja se taj
tjedan nudi. O kavama možete pročitati i u zanimljivim knjigama „Sabrana djela
Julius Mein“ koja se nalaze na stolovima ili na slikarskom platnu, postavljenom
na štafelaju ispred vašeg omiljenog lokala.
|
Julius Meinl za goste je ostavio i prazne stranice u knjigama i veseli se komentarima, stihovima i crtežima koje ćete tamo ostaviti, jer Julius Meinl inspirira pjesnike i umjetnike od 1862. godine.
Dođite, inspirirajte i
budite inspirirani uz ovaj jedinstveni Julius Meinl espresso.
O tvrtki Julius Meinl u Hrvatskoj:
Ime Julius Meinl i njegov zaštitni znak -
dječak s fesom na glavi - u Hrvatskoj su dobro poznati. Prva je Meinl trgovina
otvorena 1862. godine u Beču, a prva je zagrebačka prodavaonica svoja vrata
kupcima otvorila 1905. na Jelačić placu. Do 1939. tvrtka diljem Hrvatske vodi
28 prodavaonica u kojima se prodaju kava, čaj, rum, ulje, kakao, vino, šećer,
džemovi, čokolade, keksi, praline i mnogi drugi ekskluzivni delikatesni
proizvodi. 1921. u Vodnikovoj je ulici u Zagrebu otvoren središnji proizvodni
pogon za cijelu regiju. Početkom 1942. godine on se zatvara i Julius Meinl odlazi
iz Hrvatske.
Tvrtka se na hrvatsko tržište vraća 2006. godine. Uz Julius Meinl
sada su tu i ostale robne marke iz portfelja - Bonfanti, Cremcaffe' i Caffe'
del Moro.
2012. godine Julius Meinl slavi 150.-u godišnjicu i tim
povodom održava veliku manifestaciju na glavnom zagrebačkom trgu, 1. rujna,
ulazeći u Guinessovu knjigu rekorda s najvećim cappuccinom na svijetu.
2013. godine Julius Meinl prerasta u vodećeg igrača na
HoReCa tržištu sa oko 30 % tržišnog udjela.
Nema komentara:
Objavi komentar