četvrtak, 3. listopada 2013.

Moje mjesto za kavu

Photo by: Sabina Brlečić
Dino (23)
" Caffe Bar Bambi; ime mojeg najdrazeg birca u Karlovcu...Nedugo nakon sto je sin preuzeo od oca kafic, dogodila se pozitivna preobrazba...Bambi je postao mjesto za mlade, no i stare, mjesto za opustit se, mjesto za zabavit se....Od svirki, do karaoka, bude svega, no najvaznije, kada se zeli nase najdraze pice popit u miru, i to se moze u Bambiju, najdraze mjesto nakon posla proc popit kavu, nebitno sto mi je lokal TOTALNO u suprotnom smjeru od doma hehe....No kakva je kava se pitate? Fenomenalna, Julies Meinl se melje, jedna od drazih meni osobno, usluga je na vrhuncu, uvijek pozitivna atmosfera, sto ja i trazim. ...Cijene su razumne i skroz ok, ljeti je terasa izvrsna jer je u hladu.
I gazda ima jako dragog psa, mislim da je to jako bitno za spomenut ...Sve u svemu, da si tinejdzer, da si sam, sa ekipom, covjek u godinama, zelis u miru procitat novine, Caffe Bar Bambi je kafic za 5...i to 5/5,da nebi bilo zabune! "

Nema komentara:

Objavi komentar